hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| ضرورت تداوم فعالیت‌های آبخیزداری در استان البرز

البرز| ضرورت تداوم فعالیت‌های آبخیزداری در استان البرز

سردار عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مهندس سیروس شفقی فرماندار کرج، حسین قهرمانی رئیس شورای روستایی استان البرز از اجرای عملیات مکانیکی و بیولوژیک در حوزه‌های آبخیز سطح استان از محل اعتبار صندوق توسعه ملی بازدید کردند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، ضمن رضایت از اجرای پروژه‌های آبخیزداری خواستار تداوم فعالیت‌هایی از این قبیل در سطح استان شد.

سردار اکبریان، ضمن اشاره به اهمیت فعالیت‌های آبخیزداری در کنترل سیلاب و تغذیه ذخیره آب‌های زیرزمینی توجه به اقشار مردم ساکن حوزه‌های آبخیز و رضایتمندی آن‌ها در این بخش را مهم و همچنین، ایشان جذب اعتبارات در سال‌های آتی از محل صندوق توسعه ملی برای فعالیت‌های آبخیزداری را جزء اهداف و سیاست‌های مهم استانی دانست.

شفقی، فرماندار شهرستان کرج نیز با تأیید سخنان سردار اکبریان با توجه به خشکسالی های سال‌های اخیر و اهمیت فعالیت‌های آبخیزداری در ذخیره آب‌های زیرزمینی و هدایت آب‌های سطحی، لزوم اهمیت جذب اعتبارت در این بخش را مطرح و خواستار تداوم برنامه‌ریزی و اجرا در سال‌های آتی شد.

قهرمانی، رئیس شورای روستایی استان نیز ضمن تأکید بر اهمیت آبخیزداری مشارکتی و پذیرش آبخیزنشینان و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت تغییر نگرش مردم در سال‌های اخیر نسبت به حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و مشارکت در این بخش ابراز خرسندی کرد.

مهندس اصغر بیات، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز نیز با اشاره به‌ضرورت اجرای عمليات آبخيزداري و مهار سيل جهت كنترل خطرات ناشي از بلاياي طبيعي، اجرا و نظارت صحیح و اصولی عملیات مذکور در زمان تعیین‌شده را جزء اهداف سازمانی دانست و لزوم تخصیص اعتبار به‌موقع پروژه‌ها و مشارکت سایر ارگان‌ها و مردم را امری ضروری در تداوم فعالیت‌ها برشمرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد